Friday, October 29, 2010

alhamdullilah!trima kasih YBR!

hm..im happy..
aku rase performance aku mmg teruk tyme interview scholarship..
n my mood very worse..i came late for interview..dunno way to go to da YBR..alone when go to KL asigment byk giler..program lg..misreable!nsb baik, abah mak n adik naek bas g KL utk teman aku..sgt sedih..HUHU..mmg cam nak nangis r tyme interview tu..soklan btalu2..yg paling tak boleh terime die kate aku xlyk..i seh aku jwb depa smcm tak mau timer..buntu..tp kalu spatutnya aku kena pkir dlu tng2 kan diri n den jwb relaks2..tak pyh gabra2..manusia lakukan kesilapan..
hm..itu wktu aku masih muda n kosong..itu 11 MAC 2010 yg dulu..
skrg..alhamdullilah..wlupun agak tkejut n mmg tak sangka tp aku bsyukur kondisi aku tyme interview b'bls wlupun yg mohon biasiswa ramai..utk tahun ni shja yg mohon adela dlm 7600 org...aku amat bsyukur tak terhingga n terima ksh kpd ALLAh s.w.t yg bg chance perolehi biasiswa n of cuz famili aku yg sapot aku..thank YBR!

p/s
ade tak sape2 yg dpt biasiswa nih..
yok sme2 k agrotek garden chalet resort 
pd 5 ari bln 12 hingga 10 ari bln 12..hihi