Thursday, November 4, 2010

responsible to my duty!!

salam!
ya..aku masih dsini di kolej ksygn aku..
aku tak balik!first time dlm kehidupan ku ini..aku tak pulang utk cuti yg panjang..
agak kerinduan thdp ibu bapa yg  brada di PORT DICKSON..hehhe..
hm..xmgapa demi tnggungjwab sebagai seorang pelajar..aku harus brada d sini..untuk spenggal yg blalu..aku tau aku bljaq n ade dlm kls tp mcm unconscious jerk..haha.mane taknye..bila aku bukak buku2 n nota2 yg da lame aku tgglkan..baru tsdr ilmu ni kena dibaca n diamalkan kalu tak terbang mcm burung yg makin didekat makin mjauh..tau sbb pe?makin kita baca makin byk pkara yg kita tak tahu..
hm...responsible aku brada di di sini utk mberi kejayaan kpd ibu bapa aku..maka,aku perlu kuatkan azam utk blajaq rajin2 slagi boleh smbil karok2 sikit..hehe..smoge segala yg ilmu yg aku nikmati skrg mjadi bekalan utk aku jwb periksa kelak dsmping dpt kejayaan.diri yg lemah bukan kekurangan utk tidak berjaya...
abah ngn mak
insyaallah,setiap ilmu yg kita perolehi jika diamalkan mendapat berkah baik di dunia dan di akhirat...