Monday, June 13, 2011

bersama adik2 STARIAN..

selama aku mjadi fasi kpd bebudak skolah a.k.a akak a.k.a pencari pengalaman..aku dapat input yg sgt bguna dr mereka..hmm,yg paling tbaru n terakhir sebelum aku memasuki sem 5 di UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS adalah bebudak STAR..sape tak kenal budak2 ni yg lebih hebat dari ckgu..hbt?hbt tang mana kan??heheheee..adalah sebab apa dan bagaimana mereka lebih hebat..d sebalik wajah2 mereka,tsimpan emosi dan perasaan yg blainan.hehehhe.apa pun yg pntg, dia orang bijak n cepat tangkap dlm segala aktiviti yg dijalankan..ALHAMDUlLILLAH, moga mereka bjaya..

Hasilnya!!nah!!

musang bjanggut??tarak janggut punn

pen ajaib!!zam!zam alakazam!!hehe

ni separuh jaaaa..

KETUA FASI, ANA da VOGUE bsama FASI MAS da Cotek

manaaa menara impian kome???

itu aku ka???hahah

khusyuk dengaq kew??tidoq?

game explorace??d mana ni??

sketsa pada malam BINTANG

fasi DAYAH aka IMAN turut serta tuhh..grup depa no 1

malam2 baru insaf ka??heheh..bsama motivator jemputan KAK SHU
p/s:gmbo nye skit..hehehe...almaklumla..pengedit malas..ahhaha..yg penting ni adalah adik2 Sekolah TUN ABDUL RAHMAN IPOH yg besh2 semuanya..trutama grup aku..yg happening..hopfuly ukhuwah tjalin berkekalan..d smpg,adik2 ni hilang rasa stress, bgkit hadapi masalah, bjiwa kental, kejasama yg tinggi dan berjaya pada masa kini dan selamanya..
sekian dari saya,bakal cikgu Aisyah