Monday, June 20, 2011

apa ni??

hm..assalamualaikum.
hari ni entry aku pasal cili.hehe..tau x pasal pe kena mengena dgn cili.hehhe..cili ni lah yg lekat kat dalam hidup aku since aku tau makan cili..hhahaha..tapi yg paling penting, sudah jadi adat aku makan nak yg pedas2 walau mmber aku gelar aku 'Pondan' sbb tak tahan pedas..heheh..
bagi yg tersiratnya pula, hari ni aku nak citer pasal hijau dan merah.
aku gelarkan hijau- bkait dgn masih mentah, merah-bkait dgn kematangan..
bagi aku, di era ptghn antara hijau dan merah: ia adalah diri aku.
tatkala, aku hadapi sebarang permasalahan ada kalanya, aku mampu mengawal keadaan dan adakalanya aku teralpa dgn kesusahan yg aku hadapi..tapi tak pe..akan ku cuba tempuhi dalam kehijauan dan kemerahan agar akhirnya kutemui kepedasan dalam kehidupan..ehhehe..



p/s jgn jd merah yg tak tau nilai mana baik n buruk.sekian